1403-07-01 14:14
101
0
91481
رزمنده دوران دفاع مقدس:

دفاع‌مقدس رمز گره‌گشایی از مشکلات مردم است

رزمنده دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه به دنبال نسخه بیگانگان نباشیم، گفت: دفاع‌مقدس رمز گره‌گشایی از مشکلات مردم به شمار می‌رود، تمامی چالش‌ها و مسائل پیش‌رو با بهره‌گیری از تجارب هشت سال دفاع مقدس قابل حل است.

علی‌اصغر تناور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: باید همواره یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی بداریم، دفاع مقدس ما یک گنجینه است و یادآور حماسه‌های یک ملت بزرگ در مقابله با دشمنان محسوب می‌شود.

وی دفاع مقدس را یادآور ایثارگری‌های مردان حق‌طلب دانست و تصریح کرد: دشمن آمده بود که انقلاب اسلامی ما را نابود کند، دشمن آمده بود که ایران اسلامی را تصرف کند، دشمن آمده بود که ما را تحقیر کند، دشمن آمده بود که دین ما را بگیرد، دفاع مقدس تجلی اراده یک ملت بزرگ است، دفاع مقدس ایران اسلامی را حفظ کرد.

رئیس مجمع نخبگان بسیجی استان گلستان با اشاره به اینکه دفاع مقدس به ما عزت بخشید، گفت: دفاع مقدس اصول، فرهنگ، اعتقادات و دین ما را حفظ کرد، در دفاع مقدس عشق و تکلیف برای ادای دین بود.

تناور با اشاره به اینکه در دفاع مقدس برای ادای دین همیشه سبقت وجود داشت، ابراز کرد: در دفاع مقدس ایثار معنی و مفهوم پیدا کرد، فرهنگ شهادت‌طلبی، شجاعت‌طلبی و اطاعت‌پذیری از ولایت معنا پیدا کرد.

وی دفاع مقدس را یادآور ذلت و تحقیر دشمنان برشمرد و گفت: دفاع مقدس یادآور خودباوری و ایمان قوی ملت ایران در مقابله با زیاده‌خواهی‌های دشمنان بود.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس، مردمی بود همه مردم همه اقوام از ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند، رنگ و بوی جبهه‌ها رنگ دینی و انقلابی داشت.

تناور توضیح داد: در دفاع مقدس دشمن فهمید که هیچ غلطی نمی‌تواند کند، در دفاع مقدس جهانیان دیدند نمی‌توانند با ملت بزرگ ایران اسلامی به ستیز بیفتند.

وی گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس اطاعت از ولایت، ایمان قوی، شجاعت، شهامت و شهادت‌طلبی بود. دشمنان ما بدانند جوانان امروز با تأسی از رزمندگان دیروز قوی‌تر از گذشته از انقلاب اسلامی و اصول و ارکان آن دفاع می‌کنند.

رئیس مجمع نخبگان بسیجی استان گلستان با اشاره به اینکه دفاع‌مقدس امروز یک نسخه عملی موفق در عرصه‌های مختلف است، افزود: وظیفه امروز همه این است برای حل مسائل کشور از نسخه عملی و موفق دفاع مقدس استفاده کنند.

تناور با بیان اینکه دفاع‌مقدس رمز گره‌گشایی از مشکلات مردم است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، الحمدالله به برکت دفاع مقدس در عرصه دفاعی و بین‌المللی بسیار قوی هستیم، روحیه، انگیزه و خودباوری از خصلت‌های رزمندگان و شهیدان والامقام در دوران هشت سال دفاع‌مقدس بود.

وی ادامه داد: تمامی چالش‌ها و مسائل پیش‌رو با بهره‌گیری از تجارب هست سال دفاع مقدس قابل حل است، به دنبال نسخه بیگانگان نباشیم، نسخه حل مسائل ایران نسخه موفق هشت سال دفاع مقدس است.

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: جا دارد که از تلاش تمامی عزیزان که در عرصه دفاع‌مقدس و نشر ارزش‌های آن تلاش می‌کنند سپاسگزار باشم و امیدواریم که با تأسی از شهیدان و با بهره‌گیری از تجارب هشت سال دفاع‌مقدس و اطاعت از منویات رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی‌فقیه زمان در مقابله با دشمنان بایستیم و ایران اسلامی را سربلند کنیم.

تناور بیان کرد: قطعاً جهانیان بدانند که با بهره‌گیری از این نسخه موفق هشت سال دفاع‌مقدس نمی‌توانند با ایران اسلامی به مقابله برخیزند.

وی گفت: دشمنان بدانند آن زمانی که مسائل خود را دنبال می‌کردند گذشت، امروز جبهه مقاومت در عرصه نبرد، در عرصه بین‌المللی در مقابله با بیگانگان ایستاده و با بهره‌گیری از نسخه هشت سال دفاع مقدس ان‌شاءالله اسرائیل غاصب رو محو خواهند کرد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.